fredag 1 augusti 2014

Tyst var det här...

Livia har åkt med mormor och morfar till Orsa över helgen, T är på jobbet och Vidar sover ! Jaha vad gör man då ?? Jo slänger sig i soffan med mobilen och en bok såklart !:)

Har nyss ätit lunch och är proppmätt ! Åt mini yoggi med frukt och nötter i, så gott ! Spar lite points till kvällen då det blir räkmackor ! Nästa fredag alltså om en vecka är det dags att ställa sig på vågen igen... Skräckblandad förtjusning ! Jag vet ju att jag gått upp under sommaren, inte hur mycket dock !? Därför ger jag mig en vecka till innan invägning så jag kan äta super nyttigt och träna. Så förhoppningsvis slipper jag ett psykbryt haha !!!

I helgen har vi inga direkta planer mer än att umgås ! Livia är ju i husvagnen tills på söndag så det betyder att vi bara har ett odjur att roa hehe !

Hörs mer ikväll vänner !!!

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar