onsdag 13 augusti 2014

I'm back and it feels good !!!

God kväll fina läsare !

Sitter på mitt hotell rum i Bromma med ett glas rose och plugg !

Dagen har gått i ett och jag är så trött i huvudet att jag skulle somna om jag la huvudet på kudden haha :) men Gud såå kul det är att vara tillbaka i flyg branschen ! Älskar varenda sekund och suger i mig info som en svamp.

Efter kursen som slutade vid halv sex tog jag en prommis till Bromma blocks. Jätte bra galleria med sjukt bra butiker och bara 2 min från hotellet !:)

Blev lite shopping då jag hittade världens finaste odd molly kofta på rean och sen ett linne på Vero Moda som jag tänkte ha på lördags festligheter !:)

Nä dags att varva ner och ladda batterierna inför 2 prov imorgon bitti !!!:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar