fredag 22 augusti 2014

G⭐️star

God kväll finisar !

Sitter i soffan och myser med dottern ! På tv.n är det krambjörnarna... Jippi !;) tur att man har mobilen !

Här har det inte hänt så mycket ikväll... Bara hängt med barnen och myst ! Blev baguette till middag då jag inte orkade laga någon mat ! Har tryckt i mig lite popcorn också !;)

Min moster och mormor kom även förbi en snabbis för att kolla igenom det jag hade rensat ur från garderoben. Min moster gjorde en del fynd !:) bra att det kommer till användning !

Imorgon jobbar T till 4 sen blir det mys med min man !:) blir nog lite ost, kex och vin ! Längtar redan hihi !:)

Sen på söndag har jag mitt första flygpass med instruktör. Ska bli galet roligt och jag ser såå fram emot att få börja jobba igen ! Blir ett pass till Sundsvall och Kalmar, trevligt !:)

Tänkte visa jeansen jag fyndade idag på 70 % ! Vilket kap va !?;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll vänner !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar