söndag 31 augusti 2014

Sjuk dotter & söndagsbestyr.

Hej på er !

Idag är en fixar dag... Jobbar mycket denna vecka så har varit och handlat och ska nu planera matlådor för veckan ! Imorgon behöver jag ta med både frukost och lunch.

Vi får crewmat lastat när vi jobbar utan rast, men det är mycket grytor och kolhydrater så jag känner att jag inte riktigt får någon bra koll på pointsen där. Tar hellre med eget !:)

Livia kom hem idag efter att ha varit på första danspasset med mormor. Hon tyckte det var jätte skoj och kommer nu gå varje söndag hela hösten med en avslutande uppvisning i vinter ! Stora tjejen :)

Dock mår hon inget vidare då hon hostar och snorar jätte mycket !:( hatar dessa vidriga dagis virus, grr ! Så blir nog en hemma dag för henne imorgon om hon inte blir magiskt frisk under natten !;)

Detta för dock med sig lite problem imorgon då jag jobbar och T också har mycket att stå i på jobbet. Ser ut som att T får åka in å jobba av lite ikväll så han inte behöver ha med livis mer än ngn timme på jobbet imorgon ! Sen kommer jag hem vid tre och byter av.

Ikväll blir det hemmagjord vv pizza då vi inte kunnat äta någon middag tillsammans på hela helgen !

Dagens outfit ! Byxor Mq, odd molly kofta och nya skor från Scorette !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar