fredag 22 augusti 2014

Helg !

Hej på er !

Gud va skönt med fredag !:) inte för att det gör så stor skillnad för någon som inte har jobbat på hela veckan haha men ändå ! The feeling är alltid lite roligare på helgen !;)

Imorse efter att ha lämnat ungarna på dagis så åkte jag och tränade. Körde crosstrainer i 30 min och sen lite blandad styrka på det. Har haft bra med träningsvärk denna vecka så skönt att dom nya övningarna verkar ta !:)

Desto dystrare på vågen.., snart kastar jag ut fanskapet !!! Varför ska jag träna 4 dar i veckan och äta strikt om det ändå inte hjälper, gah !

Jag känner ju på kläderna att jag har gått ner det jag gick upp i somras för nu sitter allt bra igen men just på vågen står det still !? Jag vill ner till 55 kg igen för det är min trivsel vikt men jag har 1,5 kg kvar och det känns som att kroppen håller hårt i dom ! Inbillar mig att det är för att jag tränar mycket och att fettet omvandlats till muskler istället och därav samma vikt !?

Men men finns ju värre saker och jag tänker inte bli deppig för det utan bara köra på ! För jag mår jätte bra och det är ju det viktigaste !:)

Käkade lunch med mamma på Vero. Åt sushi och för en gångs skull fick jag inte ont i magen, jippi !:)

Har även varit på stan en sväng ! Hittade ett par grymt sköna g-star jeans på rean som satt som ett smäck !:) men säg inget till T !;)

Han är för övrigt på svensexa för sin bästa kompis idag så är solo ikväll med kidzen !:) har lovat Livia popcorn så blir myskväll i soffan med mina hjärtan !:)

Hörs mer ikväll vänner !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar