måndag 4 augusti 2014

Vardag...

Men med en sommar twist ;)

Idag var det som sagt dags för första dagen på nya förskolan. Kl åtta skulle familjen trött gå upp ! Gick bra men var lite trött ska erkännas, jag är verkligen ingen morgon människa !!! Ändå har jag ett jobb med ap tidiga mornar och kortnätter !? Fast det är ändå lättare att gå upp kl 4 på morgonen än 8 tycker jag... Måste bero på att jag går i sömnen haha !;)

Det gick iaf bra på dagis för båda barnen ! Dom är båda öppna och nyfikna och har inga problem att ta för sig, känns skönt ! Imorgon blir det en längre dag då dom både ska äta där och Vidar ska även sova sin em lur ! Undrar hur det kommer att gå då han typ aldrig sovit i vagn !? Men det går nog efter ett tag, han somnar väl om han är trött !!!:)

Nu på em var T tvungen att jobba så jag tig med mig kidzen och drog till badet. Var jätte mycket folk där och höll knappt på att få någon parkering ! Förståligt när det var 33 grader ute !!! Träffade även på en av livias kompis från gamla dagiset med familj. Det var kul då Livia fick någon att leka med och jag någon att prata med !;)

Nu har jag lagt Vidar så nu blir det slapp i soffan och tidigt i säng !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar