fredag 8 augusti 2014

TGIF !

God kväll vänner !

Lite sent inlägg men har haft fullt upp idag !:)

Började morgonen med invägning. Nu är det dags att börja fylla i vv checklistor igen och komma tillbaka till topp formen ! Vägde in mig på 57 kg vilket kändes rimligt efter denna goffar sommar ! Å detta är efter att ha varit nyttig nu i ca 2 veckor. Vill inte ens veta vilja siffror jag varit å nosat på... Men men är det sommar så är det ! Det viktigaste för mig är att jag vet hur jag ska ta mig tillbaka, å det känner jag att jag klarar hur lätt som helst ! Så dom där 2 kg känns som peace of cake !;)

Efter dagis lämning var jag till gymet. Blev 30 min på crosstrainern och sen lite varierad styrka på det . Kändes grymt skönt efteråt !:)

Käkade lunch hemma sen skjutsade jag T och hans kollega till en bilfirma för att dom skulle hämta ut sina nya företags bilar.

Sen drog jag ner på stan för lite shopping... Trodde jag ! Hittade verkligen inte ett skit !? Super tråkigt men jag tänker inte handla bara för handlandets skull så jag spar checkarna till hösten istället !

Hämtade kidzen på dagis, gått jätte bra även idag !:) åkte och handlade lite Skagen som blev kvällens middag och sen efter nattat Vidar blev det film i soffan med mannen min :) en mysig fredag helt enkelt !

Nä dags att sova nu. Imorgon ska vi på kalas å sen kommer Anna på hemmagjord pizza !:) mys !!!!

God natt !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar