söndag 3 augusti 2014

Imorgon börjar allvaret igen...

För imorgon är det dags för inskolning på dagis !

Känns skönt då både Livia & Vidar börjar bli i behov av lite mer stimulans än den dom får här hemma. Blir skönt med lite rutiner och att få upp Vidar i tid på morgonen !;)

Imorgon blir det dock bara två timmar då det endast är ett litet besök för kidzen. På tisdag blir det mer en riktig dag ! Både T och jag är med då båda ska skolas in. Vi kommer vara där så länge det behövs men jag tror inte det kommer att bli ett problem och förhoppningsvis kan dom gå första dagen själva på fredag !

Jag kommer att ha ca 4 dagar här hemma själv innan första utbildningsdagen på jobbet. Dom dagarna ska jag ägna åt plugg, träna och gå till frisören ! Man får passa på för sen kommer tiden inte räcka till... Känns konstigt att vi ska jobba båda två och att vi kommer ha två dagis barn !!! Sjukt vad tiden springer ifrån en !

Idag har vi inte gjort ett skit kan jag säga ! Varit och handlat, ätit lunch på subway och våran älskade dotter har kommit hem !:)

Det är verkligen så himla varmt i våran lägenhet ! Tror jag smäller av snart... Ge mig höst och frisk luft, tack ! Är evigt tacksam för en sån underbar sommar men nu när man börjar jobba och måste ha uniform på sig så föredrar jag lite kyla framför en kabin som är hundra grader och lökar under skjortärmarna haha ! ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll vänner !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar