fredag 29 augusti 2014

Rea fynd & taco kväll.

God kväll vänner !

Hoppas ni har en mysig fredagskväll !?:)

Här har vi just lagt Livia och ska själva titta på film, blogga och andra världsliga ting ;)

Har haft gin besök av gudmor Anna ikväll ! Vi har ätit tacos, tittat på tv och bara hängt ! Mysigt att få klämma lite på magen också !:) ska i februari bli gudmor åt en liten h*n, ska bli såå roligt ! Längtar ;)

Idag har varit en riktig mys dag ! Bara hängt på stan, shoppat och ätit lunch med min kära man på Forno ! Blev en god räksallad :)

Har även tok fyndat skor idag ! I vanliga fall brukar det ju aldrig finnas i rätt storlek när det är på rean... Men kors i taket så hittade jag tre par som jag bara måste ha ;) 70 % på allihopa, that makes me happy !;)

Visar ett smakprov ikväll, resten får ni se imorgon !

Annars hittade jag en blus på Mq. Är by the way besatt av blusar just nu, är så snyggt !!! Även ett linne från hm fick följa med hem !:)

Sen hittade jag såklart en odd molly med stort HA begär ! Men man fyller ju snart år, så får hoppas på att om man har varit en duktig fru så kanske det kan ligga en liten kofta i paketet hihi blink blink !;)

Dagens outfit fick bli kofta från lindex och skinnbrallor hm förra årets modell !

Imorgon jobbar T så får dra med mamma på den obligatoriska lördags lunchen på Forno !;) sen ska Livia följa med och sova där då hon och mamma börjar på dansskola på söndag !:)

Blir alltså jag ett glas vin eller två och mitt kära naturgodis imorgon kväll då Vidar lagt sig ! Ganska mysig kväll alltså !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar