måndag 11 augusti 2014

Ont i röva...

Fy fasen vilken tid det tog hos frissan idag ! 5 timmar satt jag på min röv i frisörstolen, trodde aldrig jag skulle komma därifrån. Men den som väntar på något gott... Är galet nöjd ! Ville bli lite mörkare med slingor nu till hösten och hon fick till exakt den färg jag hade i huvudet !:)

Annars har det inte hänt så mycket mer idag, ungarna har varit på dagis och det hade gått jätte bra som vanligt ! Är så glad att inskolningen har gått så bra !:)

Mamma och pappa var här och fikade nu på kvällen. I helgen ska dom ta med ungarna till Orsa så jag och T ska ha dejt kväll med våra vänner och gamla grannar ! Blir middag och vin på stan !:) super kul ska det bli !

Imorgon ska jag luncha med min vän Karin som jag inte träffat sen i vintras ! Ska bli jätte kul :) lunch på Forno blir det.

Hörs mer imorgon !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar