lördag 2 augusti 2014

City tour.

Hej på er !

Vilken härlig dag det varit i Uppsala idag !

Vi var riktiga tröttisar imorse, vaknade inte förrän halv elva, gah !!! Och observera att vi ändå fick gå in å väcka Vidar !!!;) helt sjukt vad den killen kan sova :)

Efter frukost packade vi ihop oss och åkte ner på stan. Tänkte ta en lekdag i Stadsparken och lite lunch på restaurang honung som ligger i parken. Åt en jätte god räksallad men höll mig till cola zero då denna helg blir vid för mig ! Ap tråkigt då det är sommar å allt men vill gå ner det jag gått upp i sommar och då blir det inget vin denna helg, känns ovant haha !

Idag fick jag även en ny familjemedlem i min odd molly samling !:) tack min generösa fina man för att du alltid skämmer bort mig och får mig att känna mig som en prinsessa !:)

Visar tunikan imorgon i en outfit !

Ikväll blir det grillat men äter när Vidar lagt sig så vi får äta i lugn och ro. Blir tyvärr till att sitta inne ikväll då det blåser rätt mycket på vår terass !

Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördags kväll !

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar