onsdag 20 augusti 2014

Stand by.

Hej vänner !

Igår och idag har jag sk. Stand by på jobbet. Det betyder att jag ska vara redo att rycka in mellan 5.30 och 17.30 ! Ska kunna vara på arlanda inom 90 min så gäller att hålla sig i närheten !:)

Jag började iaf morgonen med ett gym pass efter att ha lämnat ungarna på dagis. Körde i ca 1,5 timme och det kändes riktigt bra efteråt ! Känns som att både motivation och styrka är på väg tillbaka !:) la mig sen i solariet för 15 min fuskbränna !;)

Till lunch blev det avokado macka och en smoothie. Älskar verkligen avokado det är ju bara så gott och fräscht !

Åkte sen upp till Gränby centrum för lite shopping till barnen. Livia behövde lite tajts och Vidar fick lite smått och gott från lindex. Är så kul att köpa till Vidar nu när man inte behöver gå på bebis avd. längre !;)

Efter det shoppingen hade jag ca 1,5 timme innan jag skulle hämta kidzen så passade på att åka och hälsa på min mormor och morfar en sväng. Dricka lite kaffe och umgås med världens bästa !:)

Nu har vi just ätit mat och mamma å pappa är på intågande, så hörs mer sen !

Kram A




2 kommentarer: