tisdag 19 augusti 2014

Grandma coat.

God kväll vänner !

Nu har vi lagt lill killen så det betyder egentid eller mobiltid haha ! Vad skulle man göra utan sin smartphone ?? Lite läskigt hur besatt man faktiskt är !

Ikväll blev det sweet chili biffar och rotfrukter i ugn, blev riktigt gott !:) fick lite banning av Jill (PT) att jag äter för lite "riktig mat" men jag är så jäkla lat så det är lättare med yoggi eller gröt ! Men vill jag se resultat på träningen får jag helt enkelt skärpa till mig !;)

Jag fyller år den 12 sep och sitter å funderar på vad jag ska önska mig av min kära make... Ingen har väl missat att jag är lite lätt besatt av odd molly hehe ! Är lite sugen på en Grandma coat ! Det funkar ju även lite som höst/vår jacka då den är ganska kraftig i materialet. Nu är det ju bara färgen som ska bestämmas...hmm jobbiga problem det här haha !;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar