måndag 25 augusti 2014

Lång dag.

Hej på er !

Ja vilken lång dag detta har varit... Gick upp okristligt tidigt, redan kvart i fem ringde klockan !

Flög Billund tur och retur å sen slutade jag vid elva. Så jag har inget att klaga på !:) sen har jag ju världens bästa och roligaste jobb också så det går bra att gå upp lite när som !;)

Efter jobbet åkte jag hem och åt lunch, vårt kylskåp ekar rätt tomt just nu men kesoplättar fick jag iaf ihop till :)

Sen tog jag en liten tupplur, så skönt !

Innan jag skulle hämta barnen på dagis så åkte jag en sväng till affären för att inhandla lite basvaror, storhandla får jag göra när T är hemma och kan hjälpa till att bära kassar haha !:)

Sprang en liten sväng in på hm också...;) provade en jätte fin outfit som jag blev lite kär i !

Byxorna fick följa med hem men blusen får jag fundera på tills lönen kommer på onsdag !;)

Nu blir det paddan och lite film sen sova å ladda för gymet imorgon !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar