tisdag 26 augusti 2014

Löning !

Ja eller jag får lön imorgon men T idag så det räcker ju för att shopping ska kännas befogat !;)

Idag har jag varit ledig så skjutsade barnen till dagis och sen drog jag till gymet. Körde milo systemet gånger två. Tar ca 37 min så en bra start och uppvärmning ! Sen körde jag lite varierad styrka i överkropp. Börjar få helt ok axlar men bättre kan det såklart bli !:)

Efter gymet åkte jag och T för lite lunch på Gränby centrum. Åt en god räkmacka på barista och satt länge å bara umgicks ! Känns som att vi mest går om varandra just nu... :(

T var tvungen att åka på jobb möte men jag stannade kvar för lite shopping !;)

Visar i ett senare inlägg mina fynd !

En timme tills första barnet ska sova så nu ska jag lägga mig på golvet och låta barnen klättra på mig haha !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar