lördag 23 augusti 2014

Humörsvängningar och myskväll.

Ja alltså för en gångs skull är det inte mina humörsvängningar vi pratar om hehe ! Utan båda barnen gick från att vara hur gulliga som helst och vi hade jätte mysigt till att helt plötsligt bara freaka ut och börja gapa å skrika !? Fattade ingenting och man blir så matt och less på deras gnäll, tjat och surerier !:(

Nu sover iaf Vidar och livis tittar på paddan, lugnt och skönt alltså !;)

Jag och mannen har haft myskväll med lite rose, ost och kex ! Men nu blir det snart sängen för mig då jag känner mig lite små trött. Sen vill jag ladda med sömn inför morgondagens första jobbpass på typ två år !:)

Jag flyger Sundsvall och Kalmar så blir en ganska lång och intensiv första dag. Men är sjukt taggad och jag kommer typ att gråta av glädje när jag får träffa min härliga kollegor igen !:)

Nä ha en trevlig kväll nu finisar så rapporterar jag imorgon kväll hur allt har gått !:) om jag inte stupar i säng vill säga !;)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar