onsdag 6 augusti 2014

Fly away

God kväll vänner !

Hoppas ni mår bra !?

Känner ni också av rök lukten från Sala branden ?? Riktigt otäckt och att det luktar så mycket ända hit ! Inte har man lust att stänga igen några fönster heller då det fortfarande är så jäkla kvavt, suck ! Hoppas det försvinner snart och att dom får bukt med branden !

Idag har inskolningen gått kanon och både Livia och Vidar har varit själva där då fröknarna skickade hem mig ett par timmar. Känns skönt att man fått två barn som verkar trygga i sig själva och framåt !:)

Kändes väldigt märkligt att vara hemma helt själv, så himla tyst haha ! Men det är bara att vänja sig, mina bebisar börjar bli stora helt enkelt !:)

Passade på att rensa min jobb mail där jag hade typ en miljon olästa mail... Ska börja plugga lite smått nu när ungarna är på dagis. Nästa vecka smäller det ! Dags för 4 dagars utbildning och sen linetraining på det !:) längtar sjukt mycket och är såå peppad inför att börja jobba igen !

Var tvungen att testa uniformen idag och oj så jag längtat efter att med stolthet få bära den igen !;)

Så se upp i himlen snart kommer jag !!!

Imorgon tar T ungarna till dagis så jag tänkte faktiskt åka och träna å sen gå en rond med dammsugaren här hemma ! Passar på när man är solo :)

Ha en trevlig kväll vänner !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar