lördag 22 februari 2014

Zumba & 80 års middag !

Hej vänner !

Ligger som en strandad val i soffan och den enda rörelsen jag gör är handen till godis skålen lite då å då !;)

Imorse låg jag i sängen till strax efter nio, så skönt att inte behöva gå upp och byta blöja å göra välling :) nu kunde jag göra allt i min egen takt å bara ta det lungt !

Efter frukosten körde jag ett zumba pass, måste träna bra denna vecka då det blivit 2 gottar dagar denna helg !;) tror jag har ganska bra förbränning nu för tiden så den skiten är jag snart av med !;)

Idag har vi varit på restaurang och firat farmor som blev hela 80 år i torsdags ! Åt souvlaki med sallad och det var helt okej, inte som maten igår dock ! Men den är nog svårslagen !;)

Vidar var inte på det soligaste humöret tyvärr, så blev lite kasta i oss maten så vi kan åka hem fort ! Tråkigt men så är livet som småbarns förälder ibland !

Ikväll blir det mello med familjen, ost, kex å vindruvor ska vi frossa i till det !:) hoppas på lite bättre artister och lite mera show ikväll !

Här kommer lite bilder från dagen, outfits mm. ;)

Hörs mer sen !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar