fredag 21 februari 2014

Propp mätt !!!

God kväll finingar !!!

Åh vilken mysig kväll jag och mannen har haft !:)
Vi började med en sväng på stan för lite shopping. Mannen köpte en jätte fin G-star jacka som han tittat på länge ! Själv fick jag med mig fn t-shirt från Bik bok samt ett halsband som var på 70 % ! Man kan ju aldrig ha för många halsband !;)

Efter att ha gjort av med lite pengar så var vi vrål hungriga, så vi styrde kosan mot restaurangen ! Körde på en restaurang som heter Forno Romano, super god mat och mysig atmosfär !:) lite orientalisk inredning som gör det otroligt varmt och mysigt !

Jag åt en lax/räk pasta som jag nästan alltid äter där. T tog en biff som nog var den godaste köttbiten både jag och T smakat, bara smalt i mun !
Efter mat och vin så var vi mätta och belåtna ! Å som jag förstod innan så ville både jag och T bara gå å köpa godis och åka hem till soffan !;)

Så det blev naturgodis, tända ljus och soffmys ! Så skönt att passa på att bara vara hemma utan något ansvar för barn och rutiner ibland !:)
Men måste erkänna att det känns lite konstigt att titta in på två tomma sängar !;( man saknar ju ändå dom där små odjuren hihi !!! Men snart ses vi igen !:)

Här kommer lite bilder från våran mys kväll, även på min slutliga outfit ! Har ju absolut inga kläder i min garderob så jag var tvungen att åka till lindex och slå till på en spets topp som jag tittat på förrut !;) kommer bli så fin även i sommar till jeansshorts !

Nu ska jag mysa med min fina man !

God natt !

Kram A :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar