måndag 24 februari 2014

Egentid !

Hej vänner !

Vilket härligt väder !!!:) här är det 10 plus grader och känns mer eller mindre som vår !
Skönt att vi haft en mild vinter tycker jag, hatar kyla och snö så för mig är detta den optimala vintern !;)

Jag och Vidar är just klara med lunch och klä på oss bestyr så nu väntar vi mest på att T och L ska komma hem. Sen är det denna mammans tur för lite egentid !:) ska bli mysigt att göra stan med min BFF ! Får se om jag kan lura i henne ett glas vitt också !;) allt blir ju lite roligare i kroppen med lite lite vin hihi !!!;)

Tänkte visa en dagens outfit så hörs vi mer ikväll !

Hoppas ni får en trevlig måndag för det ska jag ha !!!:)

Kram A



6 kommentarer:

  1. Hej!

    Gillar dina viktminskningstips!

    Vilka är dina topp 5 recept vad gäller frukost, lunch/middag och mellanmål?

    SvaraRadera
  2. Å va roligt, glad jag blir !:)

    Frukost : smoothie, 3 äggvitor med lätt kaviar eller mini yoggi med frukt & finncrisp !

    Lunch : kesoplättar, havregrynsgröt, vv soppor, baguette mackor med skinka, omelett !

    Middag : zucchini pasta med köttfärssås, olika grytor med mkt grönsaker & kyckling ( sallad till ) lax med rotfrukter i ugn och korvstroganoff med vv korv & fitness nudlar !

    Hoppas du fick lite inspiration ! :)

    SvaraRadera
  3. Glömde mellis !;)

    Lättkvarg med frukt & sötmandel
    Smoothie

    SvaraRadera
  4. Hur många points är smoothien och vad är det i?

    SvaraRadera
  5. Jag kör på 1/2 banan, frysta bär tex mango & hallon, 1 dl lättmjölk & 1 dl vatten :)

    SvaraRadera