lördag 15 februari 2014

Shop until you drop !

Hallå hallå !

Hoppas ni mår bra !?
Jag sitter i soffan och äter vindruvor, till min mans stora skräck ( blir så dålig i magen haha ) !
Men det är så sjukt gott så han får stå ut !;)

Idag har dagen bara rusat förbi ! Livia har mått mycket bättre så då kan man göra lite mer, shoppa alltså !:) fick låna en bil av våra snälla grannar som skulle bort över helgen ! Tusen tack älskade vänner !!!

Så efter lunch for vi iväg först till lager 157 ! Hittade två st collage tröjor från barn avdelningen för 100 kr st ! Suveräna priset i den butiken :) även ett par svarta jeans för 150 kr fick följa med hem ! Tror jag ska köpa ett par till som jag kan göra slitningar i !
Efter det åkte vi till bolandcity, där hade jag lite rabatt checkar på hm och bonus på lindex på 750 kr !!! What tänker ni, 750 kr !? Japp jag handlar tydligen väldigt mycket där hihi !

På hm fick ett par overknee stövlar följa med hem och nya strumpbyxor och på lindex hittade jag en kofta, randig tröja och korall färgad T-shirt ! Oj oj oj så mycket fint jag köpt idag ! Vet knappt vad jag ska ha på mig först !;)

Men ni får en bildkavalkad så länge !!!:)

Ikväll blir det mello mys med lilla familjen, T kommer hem efter sju. Längtar ! Blir kanske ett glad rött också ;)

Ha en fortsatt fin lördag så hörs vi sen !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar