måndag 10 februari 2014

Ny vecka, nya tag !

Hej på er !

Jaha då var det måndag igen ! Känns skönt med ny vecka med träning och god nyttig mat ! Hoppas på lite mer energi denna vecka !:)

Gårdagen gick i ett med kalas och besök av farfar ! Vi åkte ut och åt lite lunch på Vero och sen fikade vi hemma ! Livia lyckades lura av farfar en ny Barbie också haha ! Hennes sjuttioelvte mao !;)

Sen åkte vi iväg till Leos lekland där kalaset skulle hållas. Träffade på Carro som är mamma till en sötis på Livias dagis, hon tyckte vi skulle vi skulle åka hem till henne å fika och det var jag inte sen med att hänga med på istället för att sitta på ett ställe med en miljard skrikande ungar !;)

Annars blev det en tidig kväll, var så sjukt trött !!! Så nu känner jag mig utvilad och på g igen !

Idag jobbar T till två och sen hämtar han Livia på dagis. Så ikväll blir det gemensam middag med hela familjen !:) tror jag ska göra köttfärsbiffar med rotfrukter i ugn ! Längesen och så sugen på det !

Här kommer även en dagens outfit ! Försöker klä på mig och sminka mig dom flesta dagarna... Annars sunkar man ju bara ihop sig när man går hemma och är mammaledig !;)

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar