lördag 15 februari 2014

Älskade unge !

Kan inte fatta hur man kan älska någon som man bara haft hos i 9 mån så villkorslöst och såattmitthjärtasprängssnart mycket !?
Men kärleken till sina barn bara finns där från dag 1 ! Jag har en sån där dag då jag känner mig så oerhört blessed över att ha fått just Livia & Vidar i mitt liv !
Som jag älskar dessa ungar och som grädde på moset så har jag dom med mannen i mitt liv ! Oj vad vi gått igenom mycket älskling... Men tillsammans är vi starka och jag är så glad och tacksam för dig ! Du är min trygghet, stabilitet, bästa vän och själsfrände ! Varenda andetag vill jag ta tillsammans med dig och våra barn !:)

Okej nog med kärleks dravel från mig !;)

Vi måste snacka om den... Alltså shirleys klänning i mellon var så jävla ful ! Jag gillar dig Shirley men vem har lurat på dig den där fula hudfärgade, konståknings, val klänningen !? Så osmickrande och rent ut sagt överful klänning har sällan skådats, sorry Shirley !:(
Annars var mellon lika medioker som dom andra gångerna... Trista programledare, för lite glitter och glamour och för mycket " få fram sina åsikter tv " ! Nä ge mig Petra Mede och 8 klädbyten under ett program, det är mello för mig !!!

Aja nu är det dags för denna övergödda mamma att hoppa ner i bingen ! Imorgon är det zumba och nyttigheter igen ! Längtar redan ;)

Kram och god natt !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar