fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag !

Hej fina blogg vänner !

Hoppas ni har en fin kärlekens dag !?
Tycker det är underbart att det finns en dag att fira kärleken lite extra ! Jag får ju dock fira den ensam med min älskade barn, vilket inte är helt fy skäms det heller !!!:) saknar dock mina fina man som jobbar både idag och imorgon !:(
Firade varandra lite igår kväll istället ! Jag köpte en ros, choklad och skrev ett kärleks kort till T ! Han blev glad och rörd av mina ord !;) själv fick jag något åt det lite mer materiella hållet, en jätte fin mys dress från bondelid som jag nämn i förbifarten att jag tyckte var fin ! Å det är kärlek för mig att veta att han faktiskt uppmärksammat något jag sagt haha !;)

Gårdagens middag blev kanon den me så tänkte dela med mig av det enkla receptet !
Jag gjorde zucchini pasta igen och stekte på 3 skivor bacon som jag sen la på torky och försökte få bort så mycket fett som möjligt. Blandade ihop bacon med Viktväktarnas egna burk sås ( parmesan pesto ) hade även i cocktail tomater och ruccola ! Smaskens !:) endast 6 points !

Imorse körde jag zumba och lite styrka på yoga mattan. Skönt att jag tog mig i kragen och gjorde det, har känt mig lite slapp och slö på senaste tiden ! ( skönt att när jag känner mig slapp nu för tiden så har jag ändå lyckats träna 3-4 gånger på en vecka !!!:) ) så nu har jag duschat, ätit lunch och varit en sväng på Ica ! Nu är det bara till att roa mina kidz resten av dagen ! Livia är mycket piggare nu, känns skönt att det var en ganska kort sjukdoms period denna gång !:)

Nu ska jag läsa klick fram tills V vaknar för sen lär det vara full rulle !;)

Hörs sen !

Kram A





3 kommentarer:

  1. Wow denna outfit var min favvo,snygg kombo!

    SvaraRadera
  2. Ps. Jag menar inte mysdressen(även om den oxå vad fin och jag är mjukisbrallan nr 1:) utan stort halsband och t-shirt!

    SvaraRadera
  3. Tack vännen ! Ja ibland får man till det :) hoppas ni har en fin alla hjärtans dag !!! Kram

    SvaraRadera