tisdag 11 februari 2014

Gym & vintage !

Hej på er !

Sitter och målar naglarna så tänkte jag skulle titta in å säga hej !:)

Var till gymet imorse, så skönt och jag kände mig mycket piggare idag än vad jag gjort på länge ! Kanske vitaminerna som börjat kicka in eller så det faktum att det var lite sol en stund på morgonen ;)

Körde iaf 5 km på bandet och sen styrka som vanligt ! Imorgon blir det ett zumba pass här hemma :)

T är ledig idag så efter vi hämtat Livia på dagis så åkte vi ner en snabbis på stan. T skulle titta efter en vår jacka då han svettas ihjäl i sin vinter jacka, dels är han en varm person och sen är det ju inte några direkta minus grader ute heller !:)
Blev en fjällräven till älsklingen, så fin !

Jag tog en liten sväng in på myrornas för att spana läget. Tycker att det är ganska kul nu för tiden med second hand ! Man kan göra riktiga fynd om man har tur !:) idag hittade jag ett tok snyggt skärp från Tommy Hilfiger för 125 kr !!! Super snyggt och verkligen nått som inte många andra har... Visar ikväll när jag provat bältet i en outfit !;)

Strax ska jag börja med middagen, tror jag har ett riktigt tipp topp recept på g !!!:) tänkte prova att göra zucchini pasta med lax och räk gucka till !:) delar med mig av det senare om det blir lika gott som jag tror !!!

Hörs mer ikväll !!!

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar