måndag 3 februari 2014

Besatt !

God kväll på er !

Äntligen har jag min älskade telefon i säkert förvar igen !:) glömde nämligen den i skötväskan som låg kvar i bilen och så tog T den till träningen så jag har varit utan den i säkert 2 timmar haha !!!
Nä men faktiskt läskigt hur besatt msn faktiskt är av sin kära iPhone !
Tur att paddan var hemma iaf ;)

Idag har det inte hänt något banbrytande direkt... Efter kaffet hos grannen gick jag hem och fixade lunch, blev kycklingfilé med morot och gurkstavar som jag dippade i lätt creme fraise ( parmesan vitlök ) var så gott och fräscht ! Saknar dock att grilla kyckling det är så mycket godare !

Efter det gjorde vi inte så mycket jag och lilla V, myste mest och väntade på att resten av familjen skulle komma hem !:)
När dom gjort det blev det lite middag ( köttfärssås och pasta ) och sen drog vi faktiskt till boland city och tog en liten fika allihop. Vi var så sjukt rastlösa och kände att vi behövde slå ihjäl en timme eller två !;) jag hittade ett par super snygga pumps på rean för 99 kr ! Mina från hm är efter jul helt mystiskt försvunna !? Fattar inte vart dom tagit vägen !:( men dessa var perfekta, sköna också så jag kan helt klart använda dom på jobbet sen i höst !:)

Här kommer lite bilder från dagen, även en på min nya glitter jumpsuit som jag funderar på till på lördag ! Om jag inte hittar något annat på Täby gallerian imorgon vill säga !;) vi tänkte åka dit efter lunch och spana lite !

Hörs imorgon vänner !

Kram å god natt !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar