söndag 16 februari 2014

Dagen som varit...

God kväll på er !

Förlåt för min brist på närvaro idag men det har gått i ett hela dan !

Började med en ganska tidig morgon då Vidar vaknade kvart över sju, gah ! Inte okej ;)
Så innan tio hade man hunnit med ett zumba pass, duschat och klätt på sig !
Efter Vidar sovit andra omgången och vi alla fått i oss lite lunch åkte vi en sväng till boland city. Jag hittade en kjol där igår som jag inte riktigt kunde glömma ! Snäll man som jag har gick han med på dealen kjol mot 15 min massage !;) taget !!! Fick även med mig en topp också så känns som jag var den stora vinnaren haha !
Visar imorgon då jag inte orkat prova dom i någon outfit !:)

På eftermiddagen kom dom som köpt vårt radhus på en fika. Dom ville hit och mäta å kika lite !:) känns jätte kul att just dom köpt vårt kära radhus, super trevliga och lättsamma människor !:) hoppas dom kommer att trivas lika bra som vi gjort !

Blev lite dubbelträning idag då mamma drog ut mig på en PW nu på kvällen ! Kommer somna gott ikväll !;)

Här kommer lite bilder på fina halsband som gärna skulle få bo hos mig !:) ( bilder lånade från Google )
Hoppas på att hitta mycket fina accessoarer i Barcelona i april ! Man vill ju ha unika saker som inte alla kan köpa på hm !:)

Hörs mer imorgon !

God natt :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar