fredag 7 februari 2014

The perfect jeans !

God kväll i stugorna !

Har just hoppat i säng, lite tidigt kanske men är det bara skit på tv'n så lägger jag mig hellre i min varma sköna säng och läser på mobilen !;)

Har även en liten nattgäst i sängen, Livia blev lovad att sova i våran säng om hon var duktig och sov hela natten i sin säng igår. Trot eller ej så klarade faktiskt damen av det så nu har vi mys pys alla tre i våran säng !:)

Dagen spenderades på köpcentrum där jag fyndade rejält ! Hittade ett par Nudie jeans i en skit snygg färg på halva rea priset på JC !:) kostade endast 325 kr istället för 1300 kr så då var det inte mycket att fundera på ;)

Hittade även 2 par halsband på rean, visar dom imorgon ! Har fått en riktig hang up på snygga halsband. Gör hela outfiten ibland !:)

Ikväll har vi annars ätit hemmagjord pizza, lekt med kidzen och jag har även förberett lite inför imorgon. Strukit T's skjorta, målat naglar mm. T jobbar imorgon innan vi ska iväg på festen så vill passa på att göra dessa saker när han är hemma, ju mindre jag har att göra imorgon desto bättre !:)

Ska dock dumpa av avkommorna en stund hos mormor så ska jag åka iväg med pappa å hjälpa honom med outfit till festen och en sväng in på bolaget måste hinnas me också ! Å vad kul det ska bli imorgon, va så länge sen jag och älsklingen fick festa tillsammans !:) får dock ta det lite lungt ifall det går åt pipsvängen med ungarna ! Men det tror jag inte dom har ju världens bästa barnvakter !:)

Nä dags att läsa lite bloggar !;)

Kram A



2 kommentarer:

  1. Snygga jeans!

    Du, ligger du ganska still i gikt under månaden eller växlar det en del?
    Tex vid mens eller efter helgerna om du använt din veckobonus?

    SvaraRadera
  2. Tack ! Jag går typ upp och ner 1 kg i veckan... Upp när jag goffat veckobonus på lördagen och ner det under veckan ! Man samlar mycket vätska vid olika tidpunkter i mån så det är ju inte 1 kg fett jag gått upp bara för att jag unnat mig på lördagen ( även om det känns så haha )

    SvaraRadera