fredag 28 februari 2014

Snake sneakers !

Hej på er !

Var bara tvungen att titta in och visa mina snake sneakers som jag hittade på hm idag !:)
Har tittat på dessa på hemsidan ett tag och nu när jag såg dom live var jag bara tvungen att slå till ;)

Vill bara att det ska bli vår nu så jag kan använda dom ! Dom åker defenetivt med till Barcelona !!!

Vidar sover och L har fått lite godis till barnprogrammen ! Själv har jag parkerat i soffan med klick blaskan och tänkte slappa lite innan det är dags att hämta T på jobbet !

Ikväll börjar lets dance, som jag längtat ! Det är absolut mitt favorit program på fredagarna ! Även L älskar det, dock tvingat hon alltid T eller morfar att dansa med henne så dom är alltid helt slut efter programmets slut !;)

Fy idag har jag varit helt uppsvälld i magen, är väl all frukt jag trycker i mig ;) men det är ju så sjukt gott !!!

Hörs mer sen ! Hoppas ni får ett trevligt fredagsmys allihop !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar