söndag 9 februari 2014

Fest och magkramp !

Hej svejs !

Nu har jag landat i soffan hemma igen !
Trött men med gott mod !:) blev inte så sent igår, dessa slitna småbarnsföräldrar är inga party djur längre kan man konstatera !;)
Vi ska vara glada att vi ens kom iväg, Vidar ville inte riktigt acceptera att hans mamma och pappa tänkte åka ifrån honom !:( han skrek som en stucken gris så fort han såg Anna och Allan ! Till slut så fick jag bara gå iväg till mamma och pappa för att se om han lugnade ner sig om inte jag var i närheten. Å Gud så det skar i mammahjärtat !:(

Men som tur var så lugnade han ner sig efter att ha sovit lite, han var nog sjukt övertrött av allt skrikande ! Natten hade iaf gått super så det känns skönt att veta ! Men nu har jag lovat min älskling att aldrig lämna honom igen !;)

Tråkigt nog så fick min mage fnatt igår av troligtvis ovana med för mycket gott att äta och dricka, har legat i magkramper nästan hela natten ! Fy så ont det gör !:( men nu känns det bättre iaf så får äta försiktigt idag så det inte kommer tillbaka.

Snart kommer barnens farfar och sen är det kalas på kalas ! Känner mig verkligen JÄTTE peppad... Not ! Längtar tills jag får gå å lägga mig ikväll haha !!!;)

Här är lite bilder från en jätte trevlig kväll !:)

Kram A









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar