fredag 7 februari 2014

Fredag och dålig mamma !

Happy friday people !!!:)

Gud va veckorna går fort, tycker det är måndag och fredag hela tiden haha ! Men inte mig emot... Längtar till vår, flytt, resor och sol !!!:)
Men får inte glömma bort nuet heller ( yah right ;) ) !

Uch idag kände jag mig som världens sämsta mamma... Vidar låg å busade i våran säng, skulle bara hämta ett armband ! Trots att jag vet att han börjat krypa mer och mer så tänkte jag att det går så snabbt han hinner ingenstans ! Men jag kom 1 sek för sent och han dunsade ner !:( fy vad mamma hjärtat går sönder när man hör hans gråt ! Kommer verkligen aldrig lämna honom ur sikte igen !!!

Just nu sover lilla V och resten av familjen sitter proppmätta i soffan efter lunchen ! Så fort han vaknar åker vi till Gränby centrum, fika och shopping på agendan !:) super mysigt att vara hela familjen !

Hörs sen !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar