onsdag 12 februari 2014

Statement halsband !

God kväll !

Har nyss fått i säng båda barnen. Livia har jätte hög feber så hon fick alvedon och får sova mellan oss inatt så jag kan hålla lite koll på henne ! Stackars mammas hjärta !:(
Gör så ont i mamma hjärtat att se sina barn sjuka ! Tar det hellre själv tusen gånger om !!!

Har varit en väldigt lugn dag av förståeliga själ... Har mest legat på golvet i vardagsrummet med Vidar samtidigt som jag servat Livia ! Sjukt tråkigt att bara sitta inne hela dan men vad ska man göra liksom !?
Imorgon tänkte jag iaf åka till gymet en snabbis innan T ska till jobbet ! Blur galen av att bara sitta här i flera dagar, får hitta tillfällen att komma ut !

Som jag nämnt tidigare har jag en hang up på stora smycken just nu ! Cubus har sjukt fina halsband på rean just nu, hittade tre st idag för inga pengar alls !:)
Får så galet mycket inspo just nu, speciellt via instagram ! Helt besatt av att sitta och kolla folks insta med mode och trender ! Kul men dyrt om jag ska köpa allt jag hittar haha ! ;)

Snart kommer T hem då tänkte jag ta lite kvälls fika och sen hoppa ner i sängen bredvid en kokhet dotter ! Hoppas jag inte blir smittad bara !!!

Hörs imorgon !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar