onsdag 5 februari 2014

Tradera fynd !

God kväll vänner !

Har nu krupit ner i sängen efter nattat barn nr 2 !;)
T är på innebandy träning men borde vara hemma snart !

Inte hänt mycket idag, Vidar har sovit ordentligt på dan idag vilket tyder på att han verkar hittat rätt i sina vanliga rutiner igen ! Är så konstigt men sover han dåligt på dan så följer det oftast me även sen på kvällen och natten !:( men nu som sagt sov han bra på dan så jag hoppas på en bra natt !:)

Fick hem fn klänning idag som jag vann på Tradera för 25 kr ! Den var fin, måste bara komma på hur jag ska styla den rätt så det inte blir för " gulligt " !;)
Har lagt bud på 2 tröj kavajer också, vill verkligen vinna dom för det var 2 riktigt snygga pärlor !:)

Imorgon är det gym dag, blev ingen träning idag heller :( latmasken slog till igen ! Men 4 dagar träning den här veckan är ju inte fy skam med tanke på att jag inte haft nån energi alls !
Tror ni T blir sur om jag bokar en utlandsresa och överraskar honom !? Det tror nämligen jag !;) tråkmånsen nr 1 !!!

Nä dags att läsa bloggar innan älsklingen kommer hem !;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar