torsdag 20 februari 2014

Gym & bankmöte !

Hej på er vänner !

Men va faan är det här ! Jag SA ingen mera snö, tack !!!
Som en jäkla käftsmäll ;) jaja ingen ide att gräva ner sig det är ju trots allt bara februari !

Åkte till gymet imorse, femte träningspasset för veckan och det kändes kan jag säga ! Segt som sjutton och jag längtade bara tills jag var klar !:) men fy så nöjd man känner sig med sig själv när man varit så duktig ! Nu kan jag unna mig 2 snask dagar i helgen !;)

Efter lunch var vi upp till Gränby centrum för ett bankmöte. Skulle diskutera hur vi ska lägga upp nya lånen nu när vi flyttar ! Shit kan inte fatta att vi får nycklarna om mindre än en månad !:) tycker det är så svårt att veta när vi ska börja packa, man använder ju liksom allt !?
Men vi har ju 2 veckor på oss när vi väl fått nycklarna så man får ta det lite pö om pö !
Igår beställde vi vårt nya köksbord, blir ett bord med krydd ben i shabby chic stil ! Super snyggt !:)

T är ledig idag men var tvungen att åka in på ett möte grr ! Men när han kommer hem så blir det middag, jag ska äta kesoplättar och resten av familjen pannkakor ! Ja inte Vidar alltså !;) sen måste vi åka till Coop och storhandla inför helgen.

Här kommer en dagens outfit !

Kram A



5 kommentarer:

  1. Kryss ben ska det såklart vara !;)

    SvaraRadera
  2. Vad har du ätit resten av dagen?
    Hur många points är plättarna och tillbehören?

    SvaraRadera
  3. Jag åt en smoothie till frukost ( 1 points ) gröt med valnötter till lunch ( 7 points ) kesoplättar med lågkalori sylt & melon å kiwi till middag ( 7 points ) lättkvarg med sötmandel & frukt till mellis ( 2 points ) lätt yoggi med frukt, sötmandel & hasselnötter till till kvälls fika ( 4 points ) 21 points allt som allt så lite för lite och det kändes då jag var lite hungrig fort efter lunch ( hade behövt en macka till ) göra om och göra rätt idag !!!

    SvaraRadera
  4. Smoothie låter mumsigt, vilket recept kör du?

    SvaraRadera
  5. Jag tar 1/2 banan, frysta bär, 1 dl lättmjölk & 1/2 dl vatten ! Jag gillar min ganska tjock men vill man ha den lite tunnare så ta mer vatten !:)

    SvaraRadera