tisdag 25 februari 2014

Gym,fejk sol & vårjacka !

Hej vänner !

Har just lagt en väldigt förkyld liten kille !:(
Bara kom över natten... Så nu får man räkna med några jobbiga nätter skulle jag tro, suck !

Imorse var jag till gymet, spring dag som vanligt på tisdagar !:) gick smärtfritt !!! Så skönt att efter 5 km inte känna sig svimfärdig eller att man har blodsmak i munnen pga dålig kondis ! Så stolt över mig själv att hur jobbigt det än var innan man fick upp kondisen så gav jag inte upp !:) och nu har man äntligen kommit över den där förbaskade tröskeln som man snubblat på många gånger förrut ;)

Efter gymet blev det en sväng till solarie öarna ! Såå skönt, höll på att somna hela tiden !:)
Till lunch blev det skink baguette och sen skjutsade jag T till jobbet.

Nu på eftermiddagen har vi varit en sväng till boland city jag och kidzen !
Tog en liten fika och jag köpte en ny vårjacka som jag spanat på ett tag :) såå snygg !!!;)

Nä dags att slappa lite nu när snor monstret sover !;)

Hörs sen !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar