lördag 1 februari 2014

Matorgie och mellon !

God kväll finisar !

Har nu hoppat i säng efter en mysig dag med mina älsklingar !
Var som sagt till stan på dan, åt lunch och strosade. Jag åt en grym pasta med lax och räkor å till det ett glas vitt för att fira lördagen !;)
Jag har lördagar som " äta vad jag vill dag " och då går jag all in om man säger haha ! Även solen har sina fläckar !:)
Så mitt mat intag idag har sett ut ungefär så här ! Frukost som vanligt, pasta till lunch, hets åt naturgodis på eftermiddagen, popcorn till mellon och en rostmacka med ost på kvällen ! Puh åt ingen middag då jag var så äckligt proppmätt !!!!
Gillar mina ätar lördagar samtidigt som jag hatar dom... Är så gott med onyttigheter men samtidigt så blir jag alltid lite illamående och känner mig så " onyttig " ! Vet att det mest sitter i huvudet men man kan ju inte låta bli att känna att man lite förstör sin kropp... Aja nog med trams från mig !;)

Såg ni mellon !?
Vet inte jag... Vissa låtar undrar man hur fan dom ens kom me !? Å vissa man vill ska gå vidare dom kommer inte ens topp 5 !
Man har ju iaf något att titta på dom kommande lördagarna ! Dock ser jag mer fram emot lets dance som börjar snart !;)

Nä nu ska jag faktiskt sova, känner trött och jäst ! Imorgon är en ny dag och då blir det zumba framför teven ! :) har faktiskt träningsvärk i vaderna från senast !

Kram och god natt !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar