söndag 2 februari 2014

Tappat inspirationen !?

God kväll godingar !

Har nu krupit ner i sängen med min älskade man som har jobbat hela söndagen !:)
Vilken känsla ändå att få gå å lägga sig bredvid den man älskar mest i världen varje kväll ( nästan ) !
Är den lyckligaste tjejen i världen !;)

Idag har jag, mamma och Vidar varit till kista gallerian på dan medans morfar och Livia varit på bio ! Vi skulle kika lite efter en födelsedags present åt en viss 40 åring !;)
Är fest på lördag och det ska bli så skoj !!!:) måste börja planera för outfit snart ! Hoppas jag får tillbaka mitt flow bara... Har dom två senaste dagarna helt tappat det känns d som !:( får inte ihop dom där klockrena lookerna som jag tycker att jag fått tidigare ! Super irri ! Känner mig faktiskt allmänt grå å trist just nu... Jäkla Sverige å denna långa fruktansvärda årstid ! Vill ha sol och bara ben :) längtar så oerhört tills vi åker till Barcelona, då jäklar ska ni få se på shopping å outfits !;)

Körde lite zumba på dan idag medans Vidar sov, perfekt pass på 15 min ! Kör det först en gång sen lite styrkeövningar mellan å så en gång till innan stretching ! Tar allt som allt ca 40 min, perfekt att göra hemma då vädret ute inte lockar å jag ej kommer iväg till gymet ! :)
Ska försöka träna något varje dag denna vecka, vill verkligen vara super fräsch till festen ! Blir en tuff vecka och jag kommer väl bli stup full på två glas vin på lördag haha !

Fick med mig 2 saker från kista iaf... En kuvert väska storlek större på rean 87 kr !:) minns inte vad det var för butik dock ;) sen en kofta på rean från Gina, 99 kr ! Fynda är iaf något jag fortfarande har flow på !;)

Nä dags att ta natter vänner !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar