onsdag 19 februari 2014

Dålig natt & zumba !

God morgon finingar !

Här har vi haft en lite halv dålig natt !:( Vidar vaknade vid typ tre och var jätte pigg, ville inte alls somna om... Tror han somnade om efter fyra nån gång ! Konstigt det där att han sover så otroligt bra i flera veckor och sen kommer en sån här natt när han inte alls vill sova !?
Men det är väl sånt bebisar håller på med !;)

Nu på morgonen har jag kört zumba, har känt mig riktigt pigg och peppad denna vecka ! Blir 5 dagars träning denna vecka ! Bara passa på medans man är på g !:) tror piggheten beror på det fina vädret !:)

T är å tränar och Vidar sover sin förmiddagslur så jag tänkte passa på att slappa i soffan och blogga lite !;)

Annars händer inte så mycket idag, T jobbar så det blir till att gå en prommis idag me å hämta Livia på dagis !
Sista dan T jobbar nu innan helgen sen är han ledig i tre dagar ! På fredag ska kidzen sova hos mormor och morfar för jag och mina kära man ha date kväll !:) vi tänkte gå ut och äta på restaurang och sen får vi se vad vi har lust med efter det !:)

Även lördag blir det restaurang då min farmor fyller 80 år ! Blir hela pappas sida av släkten så vi blir några stycken !:)

Här kommer en dagens outfit !

Hörs mer sen.

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar