tisdag 11 februari 2014

Recept & Tommy Hilfiger !

God kväll vänner !

Har nu lagt mig tillrätta i sängen, verkligen älskar kvällarna när barnen har lagt sig och man får krypa under täcket å bara försvinna in i bloggarnas värld ! Det är avkoppling för mig !:)

Som jag trodde blev middagen succé ! Vag längesen jag åt något så gott :) till och med mannen hyllade mig och mina kok konster !
Det var verkligen lätt som en plätt också !

Strimla 2 st zucchini med potatis skalaren, lägg i dom i kokande vatten i ca 45 sek. Häll av vattnet !
Tog 1 laxfile i var ( ha i ugnen först ca 13 min ) smula ner laxen och 1 dl räkor i " pastan ". Sen på med cocktail tomater och blanda sen i 2 msk lätt creme fraise ( parmesan vitlök ) ! Servera med ruccola sallad på ! Mums ;)

Fick ett samtal av nuvarande ägare till lägenheten vi köpt nu på kvällen. Han undrade om vi kunde tänka oss att flytta in lite tidigare än planerat ! Så nu är datumet satt till mitten av mars, alltså 1 mån kvar tills vi får nycklarna !!! Helt sjukt vad tiden går fort, längtar som en galning att få komma dit och börja renovera och inreda !:)

Här kommer bild på middagen och även en outfit med nya skärpet ! Så jäkla snyggt !;)

Kram och god natt !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar