tisdag 18 februari 2014

Gym & sol !

Hej kära ni !

Hoppas ni har en härlig tisdag med mycket sol, för det har jag !!!:)

Började morgonen med en sväng till gymet, sprang 5 km och sen körde jag hårt med mage och överkropp ! Var lite trött i axlar men det var bara bita ihop och köra !;) känns underbart skönt efteråt !

Efter gymet tog jag en sväng till solariet som ligger på vägen hem, gick även in på Coop för att handla lite lunch. Blev baguette med skinka och grönsaker ! Mumsigt :)

Nu har jag duschat, gett Vidar mat och klätt på honom så nu är det dags att hämta Livia på dagis kl 2 ! Blir självklart en promenad i solen dit !
Gud vad jag älskar detta väder ! Hoppas det inte kommer någon mer snö och att våren kommer fort och för att stanna ! Inga bakslag tack !;)

Här får ni en dagens outfit också ! Har så mycket kläder att jag får ångest vad jag ska använda först haha ! Fy vilket i-lands problem ... Men nån måste ju ha det också ! Man får njuta, kommer nog fler och större problem under livets gång !

Nä dags att göra oss iordning !:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar