torsdag 6 februari 2014

Gym, solarium & vitaminer !

Hej svejs vänner !

Har just läst Sofis mode och tänkte titta in till er innan lilla V vaknar igen !:)

Imorse var jag först till solariumet för lite extra färg innan lördag ! Vet att det kanske är lite 90 tal att sola men jag mår och känner mig så mycket fräschare med lite färg i ansiktet !:) kanske borde prova en spray tan !?

Efter det var jag till gymet, tror jag tänkte 10 gånger på vägen dit att jag ville vända och åka hem å lägga mig i sängen istället ! Haha men skam den som ger sig !!! Tig mig i kragen och åkte dit å sprang 5 km, på rekord dessutom ! Körde styrka med mycket mag och triceps övningar. Sen hem och duscha å käka lunch.
Gjorde baguette macka med skinka och sallad, mums ! Ikväll tänkte jag göra keso plättar till både mig och Livia, är ju pannkaksdag och eftersom L alltid tjatar om att hon också vill ha plättarna när jag äter så får hon me äta dessa smarriga plättar. Lite nyttigare än vanliga pannkakor !:)

Skjutsade T till jobbet idag och åkte med kidzen till Gränby centrum. Behövde köpa lite rekvisita till presenten till på lördag !;)
Hittade en super fin collage tröja på hm, kunde inte motstå den så snälla säg inget till T !;)
Visar i ett senare inlägg !
Var även in till Apoteket och införskaffade mig lite vitaminer. Nu jäklar ska det bli fart på denna trötta morsa !:)

Nu ska jag börja med maten så hörs mer sen !

Kram A


2 kommentarer:

  1. Vad har du i kesoplättarna?
    Vad har du till?

    SvaraRadera
  2. Jag har 1 ägg, 1 msk grahamsmjöl, 3-4 msk lätt keso... Sen smaksätter jag även med lite protein pulver från fitnessguru i olika smaker ! Blandar detta och steker som vanliga plättar/pannkakor ! Har oftast melon & kiwi till och även 3 msk lågkalori sylt ! Mumsigt värre :)

    SvaraRadera