måndag 10 februari 2014

10 snabba !

God kväll kära läsare !!!

Ligger nu i sängen efter att ha nattat kidz och min BFF !;)
Anna sover på våran soffa inatt då hon hade sent möte på jobbet !

Tänkte jag skulle ge er 10 snabba om mig själv ;)
Vissa saker får man ju per automatik inte med i inläggen så här kommer lite mer info om mig för den som är intresserad !

1. Jag jobbar som flygvärdinna !

2. Jag hade barnreumatism fram till jag var typ 14 ( kan fortfarande känna av i lederna vid väderomslag )

3. Jag och T firar 10 år i september !:)

4. Jag är ensambarn !

5. Är perfektionist och hatar oreda !

6. Har varit i Thailand över 15 gånger ( både i jobb och privat )

7. Fryser nästan jämt ( sjukt dålig blodcirkulation )

8. Är obotlig shoppoholic ( kanske ni redan förstått haha )

9. Har en älva tatuerad i svanken !

10. Är hobby psykolog !;)

Lite om mig gott folk !:) finns det mer ni undrar fråga på så får vi se om jag svarar !!!;)

Hörs imorgon, då är det gym dag !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar