fredag 28 februari 2014

TGIF

God morgon finingar !

Eller morgon och morgon man har ju varit vaken ett tag !;)
Vidar var helt okej inatt, han bråkade mest sent på kvällen innan vi somnat ! Däremot fick jag gå in 2 gånger inatt till L då vi försöker att hon ska sova heeela natten i sin säng. Att det ska vara såå himlans svårt !!! Gah ...

Nu på morgonen är T och tränar så jag och barnen har myst massor ! Vidar snorar fortfarande men det är gult och tjockt så känns som att det är på sluttampen av denna förkylning !? Dock så hatar han när man ska torka honom under näsan och suga ut snoret, han skriker som en stucken gris ! Man önskar att han förstod att det var för hans egen skull !

Idag skjutsar vi T till jobbet jag och barnen. Funderar på om vi ska ta en sväng till Gränby centrum och strosa lite. Är så fruktansvärt tråkigt väder med regn i luften så det finns inte så mycket annat att göra ! :(
T slutar iaf  fem ikväll och är ledig imorgon så en bra helg allt som allt ! Blir nog hemmagjord pizza ikväll, mums !

Imorgon blir det mys lunch på stan med lilla familjen ! Ska bli lite av en lördags tradition när T är ledig ! Så mysigt att lyxa till med nån god pasta rätt och ett glas vin !;)
Får se om jag kan stå emot natur godiset imorgon bara... Vill gärna hålla igen liiite den här helgen då jag inte riktigt gått ner det där svullo kilot jag la på mig från förra helgen !!!:( fattar inte att jag kan gå upp ett helt kilo bara av att ha 1 helg då man äter onyttigt !? Min kropp verkligen lagrar på sig allt jag stoppar i mig !
Många säger till mig att nu när jag gått ner så mycket så kan jag väl äta lite mer normalt nu och hur jag vill på helgerna ! Men NEJ det kan jag inte... Jag börjar verkligen gå upp direkt när jag slarvar ! En gång tjock och kroppen går upp automatiskt när jag äter dåligt ! Fett depåerna kommer alltid att finnas där och bara ligga å vänta på att jag ska mata dom med fett ! Men det nöjet ska dom inte få hehe !

Oj vilket långt inlägg det blev, jag skulle ju bara önska trevlig helg !;)

Här kommer dagens outfit också !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar