tisdag 4 februari 2014

Kaos och festklänning inköpt !

God kväll finingar !

Nu har jag just lagt en grining bebis, såg nu på kvällen att en tand i överkäken tittat fram så det förklarar hans lite halv griniga beteende idag !

Idag har vi haft en minst sagt intressant dag... Var till gymet imorse och sen efter lunch så hämtade vi Livia lite tidigare för att åka på en tripp till Täby galleria för lite spanande efter fest kläder till helgen ! Det var för det första mycket längre dit än vad jag kom ihåg så det tog nästan en timme att komma dit visserligen efter en liten felkörning men alldeles för långt med tanke på grinig bebis !;)
Sen när vi kom dit så var T super hungrig då han inte hunnit med någon lunch hemma... Så in på subway och väl där så kissade Livia på sig och det blev lite kaos och tårar förstås ! In på hm och köpa nya strumpbyxor och så ett par ballerina skor då hennes vinter skor var blöta, puh ! Sen var humöret verkligen på topp på vissa familjemedlemmar !:(
Aja lyckades iaf hitta den perfekta fest blåsan tills på lördag ! 50 % dessutom !:) satt som en smäck och jag kände mig super fin i den :)

Nu blir det lite kvälls fika och sen sängen och så hoppas vi på en bättre dag imorgon !!!;)

Kram A





5 kommentarer:

  1. wow vilken snygg klänning!! och halva priset,hur lyckas du?!:) vart köpte du den? kram finis!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen !!! Jag hittade den på solo 😊 ja ibland har man tur !:)

    SvaraRadera
  3. Snygg!

    Vad väger du nu? Kör du fortfarande med appen och 26p per dag?

    SvaraRadera
  4. Tack !:)
    Jag ligger mellan 55 - 56 kg och är jätte nöjd med det, vill varken upp eller ner !
    Jag äter fortfarande 26 points men går inte ner mer har stått på denna vikt i flera veckor nu ! Jag tycker jag får i mig tillräckligt med mat och kommer att fortsätta äta så här så länge jag känner mig bra ! Fel eller inte det kan man ju diskutera men jag mår bra och svälter mig verkligen inte som vissa påstår !;)

    SvaraRadera
  5. Kan du inte lägga ut en bild på din viktkurva (den man ser i vv-appen) så man kan se hur du gått ner, hyr lång tid det tagit, om du gått upp i vikt vissa veckor osv?

    SvaraRadera