söndag 23 februari 2014

Tråk dag !

Hej på er !

Vidar sover så jag sitter i soffan och tänkte passa på att skriva till er !:)

Denna dagen kommer nog inte gå till minnenas roligaste dag... T jobbar så jag och kidzen har mest försökt få dagen att gå !

Gick över till mamma och pappa en sväng men mamma skulle iväg och klippa sig och pappa tittade självklart som resten av Sveriges befolkning på hockeyn ! Såå tråkigt !

Ikväll slutar T tidigare men då ska han iväg med en kompis och äta så jag får inte ut något av det iaf !;)
Imorgon är det dock min tur för lite kvalitets tid med min bästis ! Anna slutar kl. 3 så jag tänkte att jag skulle hämta upp henne och så åker vi ner på stan en sväng å strosar lite och äter lite middag !:) sen följer hon me hem och sover här å myser med kidzen ! Är så glad att jag har Anna, vi är verkligen så himla lika och kan prata om allt ! Vet verkligen vart jag har henne i alla lägen ! Love u babe !;)

Idag blir det super nyttigt deluxe efter helgens frosseri ! Igår blev det en hel del skit med bl.a. ost å kex, choklad mm. Men det är ju såå gott !:)
Men som sagt nu blir det hård körning i veckan med träning och nyttig mat, måste ju ladda inför nästa helg hehe !

Här kommer 2 dagens outfit ! Den första blev för varm så jag fick byta !

Kram A




3 kommentarer:

  1. Sötnos, älskar dig med! Har tur som hittat en riktig BFF som jag kan va mig sj med å prata om allt med!! ❤️❤️

    SvaraRadera
  2. Hej! Väger du dig en gång i veckan eller varje dag?

    SvaraRadera
  3. Jag väger mig på fredagar ! Kan hända att jag väger mig nån dag till i veckan men det är bara dumt... Man går upp och ner i vätska nästan varje dag så ska man hålla på att väga sig varje dag blir man bara knäpp !;)

    SvaraRadera