lördag 8 februari 2014

Festens frisyr !?

God förmiddag fina ni !

Hoppas ni sovit skönt och har något roligt inplanerat denna lördag !:)

Shit vad det smällt undan snö efter nattens regn ! Så himla skönt tycker jag, även om det troligtvis kommer mer så blir det inte ett lika tjockt snö täcke att bli av med sen till våren !:)

Ungarna vaknade vid halv nio, så vi har hunnit äta frukost, dammsugit hela huset och lagt V igen för hans förmiddags nap ! Livia har stuckit över till mormor och morfar för att hjälpa till med deras lördags städning ( i typ 5 min sen lägger hon sig i deras sängar och tittar på barnprogram haha ) !

Sen ska ni få höra något sjukt ! Medans jag städade passade jag på att rensa lite bl.a. i vidars varukorg under vagnen och tada vad tror ni ligger där !? Jo mina skor som varit spårlöst borta !!! Suck säger jag bara, ibland är jag sån slarvmaja !!! Jaja nu har jag 2 par svarta pumps att varva mellan !;)

Googlade lite frisyrer igår till kvällen... Hittade denna som jag tyckte var sjukt snygg, undrar hur man får till det bara !? Gissar mycket tuperade och spray !:) Anna kanske kan hjälpa mig när dom kommet !:)

Nä dags att göra någon nytta, kanske börja med att klä på sig !!!;)

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar