torsdag 27 februari 2014

Trööött !!!

Hej på er vänner !

Fy vilken skit dag ! Ursäkta att jag deppar ner er men jag är såå trött !
Vidar var riktigt jobbig inatt, inte nog med att han är sjuk utan det poppar upp tänder i munnen på honom hela tiden nu känns det som !:( stackars liten, klart det är mest synd om honom men liite synd om mamman också !;)

Släpade mig iaf till gymet imorse och det var tungt men otroligt skönt efteråt ! Behövde få svettas och lyssna på hög musik med mina egna tankar !!!

Sen har L varit på riktigt skit humör också och det tär ju även det på humöret...
Vädret ska vi ju inte heller prata om haha ! Vilket deppigt inlägg, sorry !;)

Här får ni iaf en dagens så ska jag ladda lite energi i soffan ! Ikväll blir det tacos å det ska bli såå mysigt och gott !

Hörs mer sen !

Kram A




5 kommentarer:

  1. Jag vil också vara lika smal och ha slanka ben som du!

    Vilka är dina BÄSTA viktminskningstips?
    Kan du inte skriva ett inlägg om vad du skull göra om du började din viktminskningsresa idag och ville vara i form till bikinisäsongen?

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket ! :)
    Jag tror på en långsiktig viktminskning. Kör man på en snabb diet eller tok tränar under en period så faller man ofta tillbaka till gamla ovanor och tröttnar !
    Viktväktarna har varit super för mig då jag alltid över ätit allt både mat och godis ! Med vv får jag kontroll på hur mycket jag stoppar i mig och tränar jag kan jag självklart äta mer !
    Men börja med att dra ner på kolhydrater och ät mer protein ! Ägg, mini yoggi, grönsaker, rotfrukter, fullkorns produkter, kyckling, lax och en massa frukt !
    Jag äter sjukliga mängder med frukt men det håller mitt sug under kontroll ! Absolut ingen läsk ( light ok ) och försök träna 3-4 gånger i veckan. Jag gymar 2 dagar och springer eller kör zumba framför tv.n dom andra 2 !
    Men detta är vad som funkar för MIG ! Det är väldigt inviduellt !!! Hoppas du fått lite inspiration ! Men kom ihåg att det inte är endast för att vara smal jag lagt om mitt liv utan för att må bra i knopp å kropp !;)
    Lycka till !

    SvaraRadera
  3. Vad kör du för zumba?

    SvaraRadera
  4. Linda adler zumba steg 1 på youtube ! Passet är 15 min så kör det 2 gånger med lite plankan, situps och armhävningar mellan :)

    SvaraRadera
  5. Så bra skrivet gums, viktminskning är så individuellt! Finns ingen Quick fix utan gäller att tänka långsiktigt. Vv fungerar verkligen, inga förbud utan man lär sig äta rätt mängd av allt! Sen att man blir smal å snygg på köpet är bara ett plus 😀

    SvaraRadera