måndag 31 mars 2014

Nystart !

Hej vänner !

Sitter här mätt och belåten efter en middag bestående av köttfärssås & fitnessnudlar ! Super smarrigt med morötter till :)

Imorse åkte T till gymmet för första gången på typ 3 veckor ! Jag tog min första jogging runda här i slavsta också evigheter sen ! Men gud så jag bråkade med mig själv innan jag kom iväg ! Har ju gått och blivit ganska bekväm under dessa träningsfria veckor haha !
Men jag lät inte latmasken vinna och det är jag grymt stolt över ! Sprang en runda som tog 30 min så troligtvis runt 5 km om jag inte blivit en snigel också då !;)

På eftermiddagen var vi och hämtade Livia på dagis och sen åkte vi för att hämta våra luckor som varit inne på lack. Himla fint det blev när allt kom på plats, eller nja allt är ju inte på plats än... Houston we have a problem ! Vi minns inte hur lådfronterna satt och nu får vi inte till det !!! Sjukt irri  😬

Här kommer en dagens outfit och lite bilder på köket !:)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar