tisdag 4 mars 2014

OMG !!!

Herregud vilket humör mina kära barn har varit på ikväll... Livia bråkade om maten som vanligt och Vidar har bara krupit runt och skrikit !
Nu har jag iaf lagt Vidar och Livia sitter och tittar på film och äter rost macka !:) friden och tystnaden har lagt sig...;)

Ikväll har vi inte gjort något speciellt, jag stängde in ungarna en stund i L's rum så jag kunde dammsuga av övervåningen, var så dammigt så jag vara tvungen annars hade nog möblerna börjat flytta sig av sig själva haha !
Sen har vi badat och bara försökt att få kvällen att gå ! Längtar redan till torsdag då T är ledig i 3 dagar !:) sen kommer mamma å pappa hem på torsdag också så på fredag tänkte jag bjuda på lite god mat och ett glas rött !:)

Här kommer lite bilder på dagens och mig å min kära son från mitt på dagen då han fortfarande var hyfsat glad !;)

Hörs imorgon vänner nu är det dags för fruktsallad !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar