måndag 3 mars 2014

Inrednings tankar !

Hej svejs !

Måste dela med mig av mina ( våra ) fynd !!!
Har faktiskt inte orkat lägga någon jätte stor tanke på inredning och renovering av nya lgh. Har känts långt fram och för mäktigt att ta in ! Men nu är det bara knappt två veckor tills vi får tillträde så det börjar brinna lite i knutarna haha !

Något som jag iaf har tänkt att jag vill ha är nån slags gammal hög skänk i hallen. Har letat länge på blocket men där är dom ganska dyra... Många som vet att det är inne att köpa gamla bänkar och skåp och restaurera dom !
Jag sa till T att jag tror det är större chans att hitta en skänk på någon slags loppis. Så idag innan vi åkte till Ica så tog vi en sväng förbi en loppis som vi känner till på stan. Å kors i taket så behöver vi bara stiga innanför dörren så står den där !!!:) 250 kr dessutom är ju bara för bra för att vara sant ! Så nu ska den bara lackas svart så kommer den bli kanon fin !:)

Fick även med mig ett gammalt mjölk kärl ( heter det så ) som jag ska ha som inrednings detalj på golvet bredvid skåpet tror jag !?

Nu känns det iaf som jag börjar få en klarare bild på hur jag vill ha det !:)
Så vänta er lite mer inredning nu framöver ett tag, ni ska självklart få se bilder längs renoveringens gång !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar